من تو را می خواهم . . وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

من تو را می خواهم

 بی سبب می کوشم

 سادگی را به لباس کهن قافیه ها

 سوی مسلخ ببرم

 تا که از آن شعری به بطالت سازم . .

 دستهایم خالیست

 من دگر میدانم

 انتظارم عبث است . .

 روزهای سختی ست

 روز را بی تو به شب سر بردن

 ورد من نام تو است

 و تو بر سادگیم میخندی . . .

 گریه ام میگیرد

 من چرا عاشق دیوانه شدم . ؟؟

 بی تو بودن سخت است

 تو که میدانستی

 لحظه هایم بی تو

 میل ماندن دارند

 حرکت ثانیه ها

 کند و نا فرجامند

 تو که میدانستی . . . . .

 پای ساعت لنگست . . .

 کاش میخوابیدم

 ماه من خواب تو را میدیدم . . . .

 تو کنارم بودی . . .

 .من که خندان بودم . . . .

 دستهایت به نوازش به سرم میلغزید . . . .

 و خدا میداند . . . .

 عشقمان آبی بود . . .

 و صدای نفست در گوشم . . . .

 مژده عشق بشارت می داد . . .

 کاش میخوابیدم

 ماه من خواب تو را میدیدم . . .

 من تو را می خواهم . . . . .

 بی سبب میکوشم . . .

 واژه ها را به اسارت ببرم . . . .

 جمله زنجیر کنم . . . نقطه در بند کشم . . .

 داغ بر روی عبارت بزنم . . .

 چشم گریان باشم . . . .

 سیل راه اندازم

 شاخه را خشک کنم . . . . کوه را لرزانم . . .

 بی سبب میکوشم

 تا بگویم که تو را . . . . . آه تورا . . . . .

 .

 من تو را می خواهم . .



نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت0:15---25 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
ازوبلاگت لذت بردم لطفا به شعرو غزل های من هم سر بزنید ودرصورت امکان نظرهای خود را اعلام کنید.ودر صورت تمایل تبادل لینک نمائیم.


omid
ساعت15:30---24 خرداد 1391
بازم مثه همیشه زیباست...

sara
ساعت19:25---20 خرداد 1391
سلام عزيزم ممنون كه به وبم سر زدي و نظر خوشگلتو دادي مطالبت جالبن مخصوصا اين مطلبت واقعا قشنگه

mahtab
ساعت17:52---19 خرداد 1391
سلام گلم مر30 که بهم سر زدی.مگه میشه فراموشت کنم تو تو قلبمی♥
راستی مثله همیشه عالی بود


mahtab
ساعت17:52---19 خرداد 1391
سلام گلم مر30 که بهم سر زدی.مگه میشه فراموشت کنم تو تو قلبمی♥
راستی مثله همیشه عالی بود


mohammad
ساعت13:32---9 خرداد 1391
salam mamnoon ke behem sar zady bebakhshid ke dir linket kardam akhe daram vase emtehanat nahaii mikhoonam baz ham be ma sar bezan by ta hi

mohammad
ساعت13:32---9 خرداد 1391
salam mamnoon ke behem sar zady bebakhshid ke dir linket kardam akhe daram vase emtehanat nahaii mikhoonam baz ham be ma sar bezan by ta hi

kazem
ساعت6:09---9 خرداد 1391
خیلی خسته ام از دنیا از همه چی

kazem
ساعت6:09---9 خرداد 1391
خیلی خسته ام از دنیا از همه چی

مهدی
ساعت1:07---9 خرداد 1391

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .
عالی بود


kazem
ساعت18:40---8 خرداد 1391
i love you

kazem
ساعت18:40---8 خرداد 1391
i love you

kazem
ساعت18:40---8 خرداد 1391
i love you

نیلوفر
ساعت19:13---7 خرداد 1391
سلام مینا جون شعر جالبی بود خودم یه همچین تجربه ای داشته ام

ولی تصمیم گرفتم به طبیعت پناه ببرم همیشه معجزه ها در کائنات رخ میده

موفق باشی یا حق
پاسخ:ممنونم نیلوفر عزیزم


arezoo
ساعت9:31---7 خرداد 1391
خندهای تو یاد باران رابر تنم زنده میکند

تو هنوزم از صدای رگبار میترسی

هنوزم از خیسی باران بدت می آید

اما من بارانم

خیسی چشمان آسمانم

مرا کمی مهربان باش

خودت را مهربانی کن

آسمان بیمار مهربانی است

مهربانی کن

مهربان


ali
ساعت0:02---7 خرداد 1391
سلام عزیز.خسته نباشی.
آپت واقعا عالیه.
خیلی خیلی ممنونم که افتخار میدی و به کلبه ی تنهایی من هم سر می زنی.
اگه باز هم قابل دونستی یه سری به من بزن.خوشحال میشم.
به امید دیدار...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341